Pepparkakshus.



Igår kväll byggde jag & K pepparkakshus.
K ville börja bygga på en gång innan sockret ens hade smällt,
så lite engagerad var han i alla fall.
Det hade jag inte trott :)
Jag uppskattar sånna där små saker,
jag tycker det är jättemysigt att göra sånna saker tillsammans.
Lite tända ljus som lyser upp köket
och lite mysig musik
och massa glasyr-pussar :)

K envisades med att fylla skorstenen
med godisar
och envis som han är så fick han väl som han ville,
när vi hade enats om att jag kunde vara där
och "nalla" lite om jag blir sugen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltså Kalle du förvånar mej! Men snart är det stor bak! :)

2008-11-29 @ 15:01:33
Postat av: linda

Fan nu är det dags att ni skaffar en unge åxå. Nu skulle bli en fin familj! =)

2008-11-29 @ 22:08:52
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0