Ytterkläders-förvaring



Godmorgon gott folk :)

Igår kväll började jag på med detta lilla projekt,
att få undan röran med ytterkläder i skrubben
och röran på hatthyllan.
Så jag målade två lådor som jag ville ha dem,
satte på lite dekoration,
mössor och vantar i den ena
och halsdukar i den andra
och vips så försvann röran i skrubben.

Nu försöker jag hitta någon snäll människa
som vill följa med mig till Ikea,
för jag måste nämligen, som jag sa igår, köpa ett till skrivbord
och en massa andra saker.
Men det är inte lätt att hitta någon ensam liten människa
som inte har något för sig just denna dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag kan följa med dej till ikea ha ha behöver lite saker jag med ..du är riktigt duktig på att greja fint ..

jätte fin asaker , du borde ju bli proffs iinredare eller nåt

2008-11-21 @ 13:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0