Bakning.



Lovena har nyss varit här
och vi har bakat chokladbollar, druckit te och sett på film.
Vi såg "made of honor",
en helt ok film.
Väldigt trevligt att ha någon här
och få lite sällskap
nu när dagarna blir såhär långa
när man inte jobbar.

Tidigare idag har jag varit på Kupolen med Katarina.
Köpte en del saker som jag velat ha ganska länge
och nu bestämde jag mig för att unna mig dessa saker.

Ser fram emot Lördag och våran tjejkväll !
Tur att det börjar närma sig nu när man har sett fram emot det
i två veckor :)

Nu ska jag sätta mig och knåpa ihop en cd-skiva
till de små liven på dagis.
Jag har lovat att jag ska göra det
så då tänkte jag försöka fixa det tills imorgon
när jag ska dit och säga hejdå.
Barnen älskar pop och sån musik som går på radion
så dom blir nog säkert jätteglada.
Och sen hoppas jag att jag har en snäll pojkvän
som kan hjälpa mig bränna ut den,
även fast det blev såhär i sista sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0