Mysig dag.

Idag har Linda och Alexander varit här.
Vi har bakat muffins som jag ska ta med mig till jobbet
och bjuda barnen på på Tisdag.
Jättefina blev dom.
Alexander somnade på golvet medans vi bakade,
sötnöten.

Sen tog vi en promenad i det fina vädret
till Kupolen och kikade runt lite
och åt lunch tillsammans.
En väldigt trevlig dag.
Linda kan verkligen få en att tänka på annat.
Mår man skitdåligt får hon en alltid att må bättre.



Ikväll blir det lite dricka här hemma.
Kommer lite folk hit.
Men krogen spar jag till nästa helg
då det är dax för den efterlängtade tjejkvällen.
Hoppas Linda kan komma oxå.
Hon har inte varit ut sen 2006,
så nu är det dax to spend some time with the girls tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad smarrig den där muffisen ser ut. Barnen kommer älska dom. Trist att det är sista dagen för dig. :(

Men det dyker nog upp nått ska du se. :)

2008-10-19 @ 00:24:21
URL: http://s0fin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0