Dagens makeup.

Idag hade jag tänkt gå med pyjamas hela dagen, inte duscha, inte sminka mig, inte göra nånting helt enkelt. Men nu kommer Katarina snart hit och vi ska pyssla och greja. Jag hade lite svårt för att hålla mig från pysslandet, har kommit på lite nya idéer, så jag var tvungen att fördriva tiden till något annat innan hon kommer. Annars har jag ju pysslat färdigt allt innan hon kommer :) Så gissa vad jag gjorde för att fördriva tiden ? Sminkade mig såklart. Och det blev verkligen ingen vardagsmake-up idag, jag kände för att leka lite så jag drog fram alla ögonskuggor jag hade och valde ut tre stycken; gul/guld, rosa och lila. Jag hoppas att jag inte behöver ut på några större äventyr idag när jag är så översminkad för att vara en vardag :)

 


Kommentarer
Postat av: Elina

Fint :)

2009-08-03 @ 15:38:31
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: mari isacsson

a det härligt med en "walk in closet", fast en nackdel. å det e ju att man samlar på sig alldeles för mycket... :) vad fint du sminkar!!! :)

2009-08-04 @ 18:17:48
URL: http://mariisacsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0