Hemma från en helt underbar vecka i Sunny beach.

Jag vet knappt var jag ska börja, förutom att det är fucking freezing cold här hemma ! Vi har haft en helt underbar vecka, sol och stekande varmt varje dag. Vi har solat och badat, shoppat och druckit drinkar. Utelivet där skiljer sig ju ganska mycket från här hemma, det är helt galet. Folk som står på bardiskerna och shakar ass, stripstångar överallt och en positiv stämning bland folket. Shoppingen ska vi inte ens tala om, vi blev rädda för oss själva eftersom det fanns så mycket att handla ! Det har hänt så mycket den här veckan, om jag ska skriva om allt kommer det bli meterlångt, men i korta drag, vi har shakat våra ass på några barer som alla har varit grymma ! Vi var på poolparty/skummparty en dag, men det blev ganska kortvarigt. Efter vi hoppat i poolen var det gratis champange på krogen bakom och Katarina fick bråttom och tog skorna i handen och sprang, och klev i glas såklart. Det var ganska så groose, eftersom hon hade druckit så bara forssade blodet, jag tog min tröja och band runt, men sen kom det någon gubbe med bandage... En kille vi träffat tidigare under kvällen hjälpte oss hem, Katarina kunde inte gå och jag var för klen för att bära henne (tro mig, jag försökte faktiskt, men tappade henne ungefär lika snabbt igen, haha !), så det behövdes nog en karl för det jobbet. Annars har vi kommit hem runt 6 på morgonen varje morgon. Men herre gud så roligt vi har haft ! Skrattat en massa och bara flummat runt. En helt fantastisk och oförglömlig resa ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0