Ibland gör man fynd.

Jag hittade inga underkläder idag. Men däremot hittade jag en topp som jag gått och småkikat på ett tag, men det har aldrig blivit av att jag köpt den. Nu var den på rea och passade bra i storleken så då kunde jag bara inte låta bli. Den blir perfekt att ha på Sandra's avskedsfest på Lördag. Det är så typiskt att alltid när vi har hittat några som passar in bland oss tokstollar så försvinner de alltid och det blir bara jag och Katarina kvar. Men platsen för er kommer alltid att finnas kvar, no matter what ! ♥ Love you, girls.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den ser snygg ut du men man fick ju inte se hela linnet haha:P föresten glömde å trycka på länken du skickade mig förut de där me poängen. du får skicka den igen imorn :P kram

2009-08-04 @ 22:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0