Sunny beach 2009.

Sunny beach 2007 var något speciellt. Inte de bästa förutsättningarna precis då det inte blev riktigt som vi hade räknat med. Jag blev singel, Linda blev gravid innan vi skulle åka osv... Och att Sunny beach är ett party-ställe vet nog de allra flesta vid det här laget. Jag fick aldrig uppleva Sunny beach på riktigt, även om vi hade en helt fantastisk resa ändå.
På tisdag nästa vecka bär det av igen. Till Bulgarien och Sunny beach. Jag och Katarina var och bokade resa idag. Jag kommer nog ha resfeber. Men jag vet att vi kommer få det hur bra som helst. Sola & bada, i de där underbara vågorna, I love it ! Jag ska ha med mig min rosa madrass så jag kan ligga där och guppa på vågorna och bara njuta av livet. Jag kommer förstås att sakna min älskade baby här hemma ♥, hur mycket som helst ! En vecka utan honom. Det blir ovant och jag kommer nog säkerligen krama ihjäl honom när jag kommer hem. Men det är bra att sakna varandra ibland oxå. Då känner man verkligen hur mycket man tycker om varandra. Om man nu behöver det, jag vet ju det redan, att jag älskar honom. Jag behöver inte åka iväg en vecka för att inse det. Men det här blir ett roligt minne för oss att se tillbaka på sen, för vad som än händer så ska det bli en bra resa.



Två glada tjejer efter vi bokat resan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snacka om att de blir träning för hela slanten i veckan för å komma i perfekt shape :D snacka om overkligt haha

2009-08-09 @ 22:34:01
URL: http://ninascribb.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vadå :P

2009-08-10 @ 19:17:54
URL: http://ninascribb.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: Äsch, det löser sig säkert. Om du är lång så kan du ju alltid bli modell, haha, du är sjukt vacker :)

2009-08-10 @ 21:30:18
URL: http://juliapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0