Dagens makeup.



Internet hemma har inte fungerat på hela förmiddagen. Katastrof att leva utan spotify ! :) Men jag har iaf fått lite gjort idag, några julklappar färdiga. Och ett besök av Emma i morse. De senaste dagarna har man fått lite inside information om hur barnomsorgen i Borlänge fungerar och jag kan ju säga att den dagen mina barn ska in på förskolan kommer jag ha ångest. Men nog om det, sitter ute i Gustafs nu och passar på att låna datorn innan kusinerna kommer och bänkar sig framför varje dator som finns i huset. Ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer
Postat av: l i s a m a r k l u n d

Hejdu :) vad gör du idag? :D

2009-12-14 @ 14:07:43
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0