Dagens makeup - red eyes.



I morse hade jag lite svårt att ta mig ur sängen. Eller lite svårt, mycket svårt rättare sagt. Snoozade i en timme ungefär, så det blev lite stressigt på förmiddagen. Tom skulle hämta mig halv tolv och jag skulle till arbetsförmedlingen. Så det fick bli en ganska enkel makeup idag. Testade ännu en ny färg i min palett jag fick i födelsedagspresent, rött passar ju bra med gröna ögon, dock vill jag inte gå runt i en skrikröd ögonskugga så det fick bli en brun/rostig/röd färg ist. Det är som sagt svårt att få till några bra bilder nu när det inte är något riktigt dagsljus ute, så ni får ha lite överseende med att vissa bilder har lite av en gul ton i sig, men ni ser ju ungefär hur det ser ut iaf :)

Nu väntar sängen. Så skönt att gosa ner sig i sängen och bara mysa nu när det är så mörkt och trist ute. Fruktansvärt trött blir man av vädret oxå, plus att jag är förkyld och det tar på krafterna det med... Jag skulle faktiskt föredra lite snö, kyla och sol nu. Det känns som att man inte har sett solen på evigheter !

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad juligt och fint =)

2009-12-16 @ 12:10:04
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0