Garnier 2 in 1.



Sedan min lermask från Oriflame har slutat säljas har jag varit utan ansiktsmask. Det har helt enkelt inte blivit av att jag letat efter någon som verkat bra. Jag har dessutom saknat en ansiktspeeling den senaste tiden. Det blir inte så ofta längre som jag har vägarna förbi och kan springa in och köpa sånna saker, så idag tyckte jag att det var dags. Bestämde mig för att testa Garnier 2 in 1 - wash, scrub + mask.
Ansiktstvätt:
Används varje dag.
Ansiktsscrub: Används varje dag - massera in krämen i cirkelrörelser på fuktigt ansikte ett litet längre tag än när du bara tvättar det. Skölj sedan av med varmt vatten.
Ansiktsmask: Används 2-3 ggr i veckan. Applicera i ansiktet (undvik ögonen) och låt det verka i 3 minuter. Skölj sedan av med varmt vatten.

Jag kommer dock bara att använda denna som scrub när jag känner att det behövs och som ansiktsmask. Jag har nyss testat denna som ansiktsscrub och den känns riktigt bra. Små, fina korn och ger en fräsch och frisk känsla. Jag sitter med ansiktsmasken på nu och den känns suverän den med. Men huden reagerar ju inte på en gång så vi får väl se om ett tag vad det ger för resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0