Hur ska jag hinna ?



Någon dagens makeup blir det inte varken idag eller imorgon. Vi får se när nästa kommer. Jag har så fruktansvärt mycket att göra. Bjuder på en bild från senaste fotograferingen i stället :)

Igår var jag och tog influensa-vaccin. Har knappt sovit i natt för att jag haft så jävla ont i armen. Fasar nästan för att gå och lägga mig nu pga det. Klockan 4 i morse var jag så förbannad att jag nästan var på väg ur sängen och gå upp. Men jag låg kvar och halvslumrade för att sen ryckas upp av telefonen som ringde. Fick börja jobba 2 timmar tidigare än det var tänkt och det blev otroligt stressigt och fick äta frukost i bilen. Fick jobb imorgon oxå, vilket jag inte hade räknat med. Har ångest som fan över hur jag ska hinna med allt innan jul. Vad köper man i julklapp till en lillebror på 18 år ?

Kommentarer
Postat av: Pilla

ja sprutan var ingen höjdare. Jag vet det är så svårt att hitta julklappar, jag har svårt att hitta nå bra till min lillebror som är 15. det är så tråkigt att köpa present kort jämt. /Pilla

2009-12-19 @ 19:26:40
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0