Nyår och alla dess krav.


(Katarina, Lisa och jag på nyår ´08)

Jag kan inte fatta att det snart är nytt år igen
. Vad hände ? Var fan tog år '09 vägen ? Vad ska man klä sig i detta nyår ? Förra året hade jag någon gammal klänning jag hittade i gaderoben, det var inte min vackraste dag precis. I år tänkte jag anstränga mig lite mer och ha min nya spetsklänning som jag ännu inte använt. Köpte svarta, tunna strumpbyxor idag. Men det ska ju bli 20 grader kallt ute. Vad ska ni andra ha på er ? Trotsar ni det kyliga vädret eller drar ni på er något varmare ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du jag funderar faktiskt på klänning men ja vet inte riktigt. Man vill ju iaf känna sig fin.

2009-12-30 @ 22:00:53
URL: http://ninascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0