Snart är det fullt i makeup-lådan...



Idag har jag testat mina nya sminkborstar jag fick i julklapp. Den största var egentligen en puderborste, men den fick användas som rougeborste i alla fall eftersom jag tyvärr inte äger någon riktig rougeborste. Den fungerade ganska bra att använda till rougen i alla fall.
Idag har jag kört på en väldigt enkel makeup eftersom vi hade bråttom i morse när vi skulle och gratta pappa som fyllde år i förrgår. Så det fick bli mineralfoundation, rouge och mascara bara. Testade även mitt nya läppglans från Yves Rocher, det luktade underbart och gav en svag naturlig färg av rött.

Vi har varit och shoppat lite nu på eftermiddagen. Köpte bland annat en tröja jag letat efter ett tag här i Borlänge men den har inte funnits i min storlek. Men i Falun fanns den. Har en likadan sen innan fast en grå, denna gång fick det bli en svart. Sen köpte jag lite ansiktsvård och smink. Ska visa sen :) Nu ska vi städa, vi får ju storfrämmande av A-c och Alexander imorgon :) Ska bli riktigt roligt ! Nej, städa var det. Ha en fortsatt bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0