Datumljus blir alla hjärtans dag-ljus.

Varje gång jag har gått in i köket den senaste tiden har jag slagits av synen av datum-ljuset jag gjorde till första december. Ni vet ett sånt där som räknar ner dagarna till jul. Jag gjorde ett eget sådant men som sen bara blev eldat till ungefär den tionde december. Nu tyckte jag det var dags att byta ut detta mot ett nytt. Vi går ju mot ljusare tider och vilken människa har ett datumljus på bordet då ? - Jag tydligen. Hur som helst så blev det ett sött litet alla hjärtans dag-ljus med små röda hjärtan och texten "Jag älskar dig" i vitt.

(Och såhär såg det gamla ut)

Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa

Vad mysigt att man blir påmind om Alla hjärtans dag! Jag älskar den dagen, så mysigt! Jag brukar göra egna kort och posta så kul att ge och få. Brukar du göra egna kort? Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna hjärt-stämplar. Tycker själv att det är kul att använda sig av stämplar...



Du har en mysig blogg som jag kommer följa i fortsättningen...



Ha det Bra! /Lillsnörpa

2010-01-08 @ 23:52:43
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0