När ska energin återfinna sig egentligen ?

Idag slutade jag tidigt, eller ja...kvart över två. Men det var tidigt för mig eftersom jag slutat runt 5-tiden hela veckan. Jag sov dåligt i natt, drömde massa konstigheter (eller konstigheter och konstigheter, det är samma dröm som återkommer gång på gång). Så efter lunchen idag var jag jättetrött och jag som hade bestämt mig för att städa och fixa med massa andra saker idag. Men det slutade med att jag inte fick nånting vettigt gjort. Bakade en kaka, tog ett bad och sen har jag ritat lite. Det ska bli skönt sen när jag får igång scannern så jag kan scanna in bilderna i stället för att ta kort på dem. Det blir inte riktigt som det ska när man använder kameran. Pappret blir ju grått i kameran, när det egentligen är vitt, och alla färger blir lite fel.


Kommentarer
Postat av: linnéa

Grymt snygg! Vem föreställer det?

2009-02-13 @ 13:03:25
URL: http://hheadshot.blogg.se/
Postat av: sarah

really good måste jag säga! beundrar de som faktiskt kan teckna och måla:P en annan suger på det;)

2009-02-13 @ 13:17:00
URL: http://sarintaa.blogg.se/
Postat av: Erica

Hejsan! Tack så mycket för kommentaren på min blogg! Jag måste också säga att din blogg är jättefin! =D Hm, ja, det är sant som du säger; det finns grubblare och icke-grubblare. Sedan så finns det olika grad på hur mycket grubblare man är. Jag är nog extrem-grubblare! ;-P

2009-02-13 @ 13:52:15
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0