Det jag vill ha kommer jag inte att få.

Jag såg precis att min efterlängtade klänning (som jag velat ha så länge) har kommit in igen. Jag hann inte köpa den förra vändan innan den tog slut, och nu har jag inga pengar och innan jag har fått lön är den väl slut igen. Jag skulle göra vad som helst för att få den där klänningen (eller kanske inte vad som helst, men ni fattar vad jag menar). Så himla snygg. Och nu har jag lite shoppingabstinens, det bara kliar i fingrarna efter att ha låtit bli så länge.

Ikväll blir det myskväll. Vi har städat hela lägenheten och allt är så fint så, och sen ska vi testa receptet vi fick av Linda, så förhoppningsvis blir det lite god mat och vin. Och sen någon bra film hoppas jag :)


Kommentarer
Postat av: katta

haha ja, jag har också shopping abstinens, har inte vart å kollat ett dugg och de börjar klia i mina fingrar också ,hehe, så vi kanske kan ta en tur dit nästa vecka om du vill?=)

2009-01-09 @ 19:26:30
Postat av: ellen

svar: Det kan vara så att dina kodmallar inte har uppdaterats eller att något har blivit fel.

Gå in och kolla på www.designadinblogg.se, där kanske du kan hitta något :)

Lycka till <3

2009-01-10 @ 16:19:58
URL: http://placellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0