En trevlig kväll.

Ikväll har jag haft en trevlig och välbehövlig kväll med Katarina. Det var skönt att få någon att prata med och slippa vara ensam. Har känt mig lite nere de sista dagarna, men det här hjälpte verkligen (tack gums).
Det var meningen att vi skulle se på "P.s I love you", men det slutade med att vi såg halva filmen och sen drack vi te, åt smörgåsar och snackade massa skit. Spelade Guitarr hero och ritade. Jag hade ingen ro i kroppen för att rita idag, så jag kluddrade mest men jag är skapligt nöjd endå för att bara ha "kluddrat".
På Onsdag har vi lite annat inplanerat, jag och Katarina, så nu har man en till dag att se fram emot.
Det märks verkligen att man mår bättre av att umgås med sina nära & kära, speciellt sina närmaste vänner. När jag tänker tillbaka på hur det har varit förut kan jag inte förstå att saker och ting var annorlunda mot nu. Jag förstår egentligen inte varför... Och jag hoppas att det aldrig mer blir så. Riktiga vänner växer inte på träd. Så därför hoppas jag att inget kommer emellan denna gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0