Takida till Hultsfred.

Jag såg att Takida skulle komma till Hultsfred-festivalen i år. Jag hoppas, hoppas, hoppas att de kommer till Peace & Love oxå, men det borde de väl ? Förra året hade jag ingen vidare tur med banden. Jag köpte festivalpass innan jag visste vilka band som skulle komma eftersom vissa jag gillar har varit där varje år och alla sa att det var självklart att de skulle komma detta år oxå, men nej...det gjorde de inte. Men Takida var där förra året och det var nog det enda bandet som jag verkligen, verkligen gillade. Sen fanns det ju såklart andra band som var bra (dock inte så mycket mer än bra) som Jason Mraz och Afasi & Filthy. Även om Takida var det bandet jag gillade mest, så var det Afasi & Filthy som var höjdpunkten. Hur som helst, i år hoppas jag på lite mer tur när det gäller banden. Men banden är såklart inte det enda som spelar roll. Går man med rätt personer så är det ju hur underbart som helst i alla fall ! Det behöver inte vara massa olika band man ska se, det andra som kommer med på köpet räcker lång väg...


Kommentarer
Postat av: Jonna Wiklund

lördag 17 januari har jag och Jessica gemensam Födelsedagsfest hos mig kl 19.00

2009-01-09 @ 14:33:46
URL: http://s0fin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0