The notebook.

Nu har jag ritat och ritat och ritat... Så något kreativt har jag gjort idag i alla fall. Jag har inte bara kollat på tv och suttit vid datorn :) Jag har varit ensam hela dagen och det har inte varit någon höjdare till lördag kan jag ju säga, jag tycker inte om att vara ensam ! Kanske korta stunder bara, men inte hela dagar. Men K kommer hem om en liten stund och då hoppas jag få krypa ner i soffan och se på någon bra film, eller One tree hill kanske ? :)

Bilden här nere är i alla fall den jag ritade nyss. Jag älskar den filmen - The notebook, så jag tyckte det skulle vara kul att rita av dem. Bilden är dock något mörkare än den riktiga ritningen är. Egentligen är det ju vit bakgrund, men det verkar inte gå att få till det riktigt med min kamera och jag är ingen hejare på Photoshop :) Men såhär ser den ut i alla fall, vad tycks ? :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

"Singeldrinken" är underbar!

2009-01-11 @ 14:23:04
URL: http://likeatequilasunrise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0