Crusing i Rättvik.

Ikväll blir det crusing i Rättvik. Jag har nyss sminkat mig och gjort mig i ordning. Gjorde en lite annan sminkning idag, en blanding mellan färg och sotit. Mörklila på hela ögonlocket och sen sotat med svart i ögonvrån. Tuperat hår och uppsatt med hårnålar bak. Det var länge sen jag använde mina clips nu, men jag börjar nästan tycka att det inte behövs. Mitt hår är ju ganska långt ändå ? Dessutom kan man göra mer frisyrer utan löshår i. Och man behöver inte oroa sig för att det ska bli tovit eller att man ska tappa det.

Nu är det matlagningsdags och sen bär det av till rättvik. Ha en bra kväll ! ♥



Kommentarer
Postat av: linda

Du är skit fin gumman!! å ja du har fått långt långt hår. trodde ju att du hade lite förlängning kvar igår jag =)

2009-07-28 @ 21:05:39
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0