Måste man ha en rubrik ?

Ibland står det still i hjärnan och man kommer helt enkelt inte på någon passande rubrik, därför låter jag det helt enkelt vara.

Idag har vi varit i Skedvi och hälsat på Inga, Christian och Daisy. Inga fyllde ju 25 år i fredags så vi var dit med present idag, och Daisy fick en lite försenad doppresent också. Jag har inte haft någon koll på dagarna den senaste tiden och idag när mamma sa att vi skulle åka till Inga kom jag på att jag inte ens hade någon present och inte hade gjort klart doppresenten till Daisy. Doppresenten till Daisy var snabbt fixat eftersom jag redan hade påbörjat det, det var bara att stryka fast motivet. Hon fick en body med ett egen-målat motiv med en prinsessa på. Inga fick en teckning på henne och Daisy och några lotter. Tydligen gillade hon teckningen eftersom hon sedan ville beställa en till av mig. Vi får väl se hur det går, men det är ju värt ett försök i alla fall :)
Jag har aldrig varit hemma hos Inga förut och jag fick mig en rejäl rund-tur av henne och Daisy. De hade gjort det där gamla huset så fint ! Det gjorde inte saken bättre om mina drömmar att få ha något eget. Jag behöver inget hus, men jag skulle göra vad som helst för en egen lägenhet som jag kan inreda och göra om precis som jag vill ha det. Men så är det det där med pengarna, en lägenhet kostar ju, men hur har alla andra råd då ? Jag antar att de allra flesta tar lån.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0