Det var ett tag sen...

Jag har nog blivit ganska oaktiv här på bloggen, jag vet. Jag har inte haft energi nog till att skriva. Det händer så mycket runt omkring just nu och allt är bara ett enda virrvarr av tankar och känslor.

Jag har i alla fall varit och gjort min efterlängtade hårförlängning, i fredags. Det gick hur bra som helst och jag är supernöjd ! Det blev så himla snyggt :) Ida är verkligen jätteduktig. Hon hade lyckats införskaffa en färg som såg precis ut som min egen hårfärg så det syns knappt att det är hårförlängning. Annars brukar man kunna se några kassa hårförlängningar varje gång man går på Kupolen tex. Jag var lite rädd att det skulle synas mycket på mig, men jag är supernöjd. Undra om jag någonsin kommer vilja ha tillbax mitt riktiga hår :) Ja, kanske när det växt ut och blivit såhär långt som mina förlängningar :) Det enda negativa är väl att jag alltid har haft väldigt trassligt hår, det tovar sig efter bara en halvtimme eller något, vilket det gör nu också. Så hårborsten har numera fått flytta in i min handväska :)

Annars har det inte hänt så mycket. Jag jobbar och sliter. Och igår var jag barnvakt åt de små liven i Sörbo (för er som inte vet, barn jag har haft på dagis) så där tjänade jag mig en liten hacka :) Katarina var så snäll och kom och höll mig sällskap också så jag slapp sitta där ensam i mörkret när barnen lagt sig. Så hon sov över här och idag har vi haft en riktig slappdag, vi har i stort sett inte orkat göra nånting. Låter inte riktigt som mig och Katarina när jag tänker efter, små energiknytten som vi är när vi är under samma tak :) Men så är det när kroppen får för lite sömn. Jag hoppas jag kommer i tid i säng ikväll så jag orkar med hela arbetsveckan.

Ha en bra söndag !



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha usch jag ser ju hemsk ut alltså =P seg å jävlig^^

2009-03-30 @ 00:53:29
URL: http://ninascribb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Thank you =D kändes rätt bra med:P kramar

2009-03-30 @ 21:14:15
URL: http://ninascribb.blogg.se/
Postat av: linda

vad fint det blev!!! och de ser verkligen ut som det är bara ditt hår!!!! saknar dig gumman

2009-03-31 @ 09:28:31
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0