Färgade linser.

Jag fick mina linser på posten idag. Jag hade inte tänkt testa dem förän imorgon, men jag kunde såklart inte hålla mig :) Och det sägs ju att man ska ha dem i korta stunder i början så det passade ju bra att prova dem nu då. Jag vet inte om jag är sådär jättenöjd, jag hade nog velat ha en ljusare nyans. Jag tyckte inte det gjorde så stor skillnad från min vanliga ögonfärg. Jag ångrar att jag inte gick på någon roligare färg. Grå, vad tänkte jag på egentligen ? Jag antar att jag trodde att de skulle vara lite ljusare.
Det var lite pilligt att få i dem också men det gick snabbare än vad jag trodde i alla fall, efter lite om och men. Tårarna sprutade ur ögonen när jag väl hade fått i dem, och nu ser jag helt suddigt. Men det kanske försvinner när ögonen har vant sig lite.
Nästa gång, om det blir någon nästa gång, blir det någon annan färg i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0