Vilken härlig dag.

Vad bra det känns att kunna svara att jag mår bra när folk frågar. Att slippa ljuga eller slippa vara negativ. Jag blir så mycket gladare när solen skiner och man känner att våren väntar bakom hörnet. Fast det är ju inte bara det som gör att jag är glad såklart :)

Katarina är här nu och jag är lite osocial och sitter här en stund. Vi har ritat och målat och bakat världens godaste muffins ! Choklad/kladd-muffins och vanliga muffins med hallonsylt. De med hallonsylt blev äckligt goda som Katarina uttryckte det. Idag testade jag även mina nya färger och det blev ett ganska bra första försök. Jag får träna lite mera så blir det nog suveränt till slut.

Nu ska jag slänga mig i soffan och se slutet på Wipeout och sen blir det Sanningens ögonblick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0