Efter lugnet kommer stormen.

Jag tror ordspråket stämmer. Efter lugnet kommer stormen. Det känns nästan som att så fort det händer någonting exta bra så måste det komma något dåligt efter. Ungefär som att det där bra bara "petas in" bara för att man ska orka med det som komma skall.
Hur som helst, idag var jag och köpte tuschpennor eftersom jag har kommit på en ny idé till Daisy's doppresent. Jag köpte såklart extra billiga på dollarstore, vilket jag absolut inte skulle ha gjort ! Men jag tänkte att eftersom jag aldrig testat denna metod tidigare och inte är van vid att måla med tusch så tänkte jag köpa ett par billiga till att börja med för att se om det var något som passade mig, och sen kanske slänga ut lite mer pengar på något med bättre kvalité. Dumt tänkt av mig eftersom det bara slutade med att jag förstörde hela teckningen eftersom pennorna knappt fungerade ! Men eftersom mina planer för kvällen sprack så bestämde jag mig för att ta bilen till Kupolen och köpa riktiga pennor på Panduro så jag har något att göra ikväll. Så nu sitter jag här och knåpar på första delen av doppresenten. Jag hoppas verkligen att det blir bra så inte allt jobb är förgäves !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0