Egengjord kopp.

Jag har letat efter en fin te-kopp, men jag har inte hittat någon i rimligt pris (jag tycker alla är så dyra, minst 100 :- för en kopp, men det kanske är vad de kostar ? Jag vet inte.) Hur som helst så bestämde jag mig för att göra en egen. Jag rotade fram en oanvänd kopp i pysselhyllan och sen var mamma snäll och lånade mig lite dekoupage-grejer, så jag hittade en fin servett jag använde och sen målade jag guldkant och guldhantag med porslinsfärg. Jag gjorde en matchande sån där grej att ställa koppen på också, för att inte få fläckar på bordet, jag minns inte vad det heter.

Nu ska jag pallra mig in i duschen medans koppen står i ugnen och härdas :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin den blev :) se till å använd den väl också;P

2009-05-09 @ 18:27:43
URL: http://ninascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0