En ny säsong av One tree hill ?

De senaste avsnitten av One tree hill har varit riktigt sorgliga. Eller också är det jag som är känslig. I avsnitt 22 gör Peyton en video till sitt barn, ifall att hon skulle dö. Brooke tar farväl av Sam och Lucas beslutar sig för att gifta sig med Peyton. Både glädjetårar och sorgetårar i det avsnittet. Likaså i avsnitt 23. Peyton & Lucas gifter sig och jag undrar såklart om det överhuvudtaget existerar sån stark kärlek som de delar. I slutet av avsnittet har Lucas förberett deras bröllopsnatt med vita rosenblad och ljus, och The comet såklart. Men när han kommer in från garaget hittar han Peyton blödandes, och troligtvis död, på golvet i sin bröllopsklänning. Jag tänker bara att; nej, hon får inte dö. På något vis är det ändå de som är One tree hill. Tyvärr verkar det vara så att Peyton faktiskt dör, och Lucas försvinner ur serien till säsong 7. Så ja, det blir en till säsong. Men utan Peyton och Lucas. Jag kan inte tänka mig serien utan dem. Jag har svårt att tro att säsong 7 kommer att bli lika bra utan dem också. Tänk bara på O.C, så fort Marissa dör är serien i det stora hela över. Men det finns väl ett slut för allt tyvärr. Jag kollar sällan på tv och det är inte mycket jag följer men One tree hill är jag helt fast i och nu blev jag lite besviken. Tänk så inne man kan bli i ett tv-program.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja happ då vet man lite mer då =) själv är vi bara på säsong 2 just nu =)

2009-05-14 @ 21:20:59
Postat av: Anonym

men nu har du ju avslöjat vad som händer, det har ju inte gått på tv än :( :(

2009-05-15 @ 15:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0