Shoppingfreak.

Jag kan verkligen inte gå in i en affär nu utan att köpa något. Nu när alla vår & sommarkläder har kommit finns det hur mycket som helst som jag vill ha. Och idag kunde jag verkligen inte hålla mig när jag hittade den där klänningen som jag bara inte kunde låta bli att prova, självklart fick den följa med hem oxå :)
Katarina följde med mig hem efter shoppingturen och tog en kopp te. Jag köpte nytt te här om dagen, och gott var det, men...det smakade lite som varm saft, väldigt sött. Och jag vet inte om jag tycker att te ska vara sött, så jag har lite svårt att avgöra om det var så gott som jag tyckte under de första klunkarna. Det beror ju helt på om man är sugen på riktigt te eller inte då :)
Hon hjälpte mig rensa ur gaderoben oxå. Det blev två kartonger med kläder som ska auktioneras ut på tradera för en billig slant. Vissa saker är ju helt oanvända men det finns ingen mening med att de ska hänga där i gaderoben och ta plats.

Nej nu väntar duschen, det ska bli så skönt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0