Dagens makeup.



Jag har använt:
♥ Highlighter French vanilla från Sheercover
♥ Ljus ögonskugga från Viva la diva
♥ Broze eye powder, troligtvis från Oriflame
♥ Svart kajal
♥ Mascara

På kinderna har jag det enda rouge jag äger blandat med Viva la divas domed eyeshadow i färgen pink glitter, man tager vad man haver ! Gav en ganska stark färg och även lite glitter.

På läpparna har jag använt en läpp-penna från Yves rocher och läppstiftet Pink passion (vet inte varför det heter Pink passion, jag tycker färgen är mer röd) från Oriflame. Läpp-pennan har jag lagt över hela läppen för att få läppstiftet att sitta bättre och inte flyta ut. Läppstiftet sitter bra även utan och ska ge läpparna mer volym, vilket jag faktiskt tycker att det gör. Så ni som vill ha lite mer volym i läpparna utan att spruta in massa skit, testa ett läppstift i stället !

Kommentarer
Postat av: Hoffen

Du kommer klara det

2009-11-09 @ 21:01:09
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0