Gör dina stövlar lite snyggare.



Ingen har nog missat att det är inne med paljetter och kedjor osv på kläder, skor m.m. Själv har jag lite svårt för paljetter, men visst finns det vissa plagg till och med jag skulle kunna tänka mig att införskaffa i gaderoben. Kedjor däremot är grymt snyggt ! Jag skulle kunna ha det på vad som helst. Såg en väst för ett tag sen som var gjord av enbart kedjor, hur cool som helst, dock inte något jag skulle ha råd att köpa då den kostade över 1500 :-. Här har jag iaf gjort mina stövlar lite snyggare med hjälp av kedjor, eller ett gammalt halsband faktiskt. Det är bara fantasin som sätter gränser :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt och smart å billigt ha ha , kolla in på min blogg så får du se vilken sorts friys jag tänk mej till brölloppet ..kram på dej hälsa bror

2009-11-16 @ 16:37:40
URL: http://inteutandinkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0