Dagens makeup - tuch of pink.

Har döpt dagens makeup till tuch of pink eftersom den i det stora hela går i rosa. Jag har använt tre olika nyanser av rosa och två olika nyanser av lila. När jag skulle lägga den tunna linjen av lila (som ni ser nedan på bilden, i nedre fransraden), upptäckte jag att jag hade tappat bort min pensel, så jag tog en lite större pensel och rensade bort lite hår med hjälp av saxen, det fungerade hur bra som helst. Men jag ska nog införskaffa lite fler penslar.

Föresten, lägger ni märke till något med mina ögon ? Jag blir lika förvånad varje gång det händer. Ögonen är blåa, eller är det jag som är färgblind ? Oftast brukar de vara gröna. Ganska häftigt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag pysslar helst med att rita eller skriva , men jag håller även på med olika scrap booking grejer , just nu en kokbok.



cenit lera och göra egna tvålar brukar jag också pyssla med , göra klipp dockor åt ellen eller rita stora slott med prinsessor och sånt till.



jag älskar inredning men jag har nog ändra om det mesta här hemma nu x antal ggr , vil ha hus så man kan göra som man vill.



ja vi verkar rätt lika i vissa saker =)

om inte kalle vill följa med till ullared kan du ju komma själv om du vill , så lämnar jag min karl hemma med ha ha



ärligt talat skulle det vara jätte kul att umgås med dej , du kanske också gillar att gå ut på krogen för att dansa , inte för att bli as packad kram

2009-10-22 @ 13:39:27
URL: http://inteutandinkarlek.blogg.se/
Postat av: Elinor ~ foto ~ mode ~ vardag

fint! :)



sv: det är jättemysigt faktiskt :) och detsamma!

2009-10-22 @ 14:26:16
URL: http://elliinorx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0