Ibland är det härligt med hösten.

Jag gillar faktiskt hösten. Ibland. Jag tycker om alla fina färger som blir på träden, den friska luften, mörkret på kvällarna och på morgonen. Det är så mysigt att kunna äta frukost tidigt på morgonen när det är mörkt ute, och att kunna sitta inne med en kopp te, tända ljus och en film utan att få ångest för att man inte är ute. De dagarna när solen skiner och det är sådär friskt ute, då gillar jag hösten. Däremot gillar jag inte när man måste skrapa rutorna på bilen, när man måste frysa om fötterna eller när regnet öser ner. Jag ser inte fram emot vintern, det finns inget roligt alls med snö. Snön behövs bara när man ska åka pulka eller fira jul.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har varit in och tittat på bilder som "er" fotograf tar på alla tjejer. De är inte bra. Jag tycker ni ödslar er tid. Ni är ju verkligen söta tjejer, men han tar inte en enda bra vinkel eller har bra ljus osv. Lägg pengarna på ngt bättre och få snygga bilder! Ett tips : http://thestudio.se/modell/galleri/kvinna

varför inte bli modell för en dag och bli sminkad och stylad av proffs och posa i rätt ljus med proffsig fotograf! Lycka till!

2009-10-15 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0