Ibland blir det inte som man har tänkt sig.



Idag är verkligen inte min dag. Kände redan när jag vaknade att det här inte skulle bli någon bra dag... Men jag försökte vända på det genom att börja sy om klänningen jag skulle ha på halloween, men efter en stund kände jag bara att det inte är värt det. Letade febrilt efter kvittot för att kunna lämna tillbaka klänningen, men det är borta. Jag har nog lyckats kasta det eller något. Så klänningen blir kvar. Men om den blir att använda på halloween, det får vi se.

Jag tror jag ska ta och slänga på en makeup. Det är terapi för mig. Leka lite med färger och bara få något annat att tänka på...

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Åh klänningen var ju super fin! Hoppas att du kan fixa det ändå :)



Jag och min pojkvän ska bara vara hemma och mysa ner oss i soffan till massa skräckisar ^^

2009-10-29 @ 13:40:41
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: a-c

men den är ju jättefin! :)

2009-10-29 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0