It doesn't feel like it...

Det känns inte riktigt som lördag idag. Det känns som vilken dag som helst. Men det kanske det är också ?

Jag har sytt hela dagen, på mitt penseletui. Det var mer pillrigt än vad jag trodde att det skulle vara, men jag hoppas det blir bra när det är färdigt. Vad gör ni idag ?

Har inte lagt in så mycket bilder från förra fotograferingen så tänkte göra det nu. Jag hade ett önskemål om att ta bilder i ett träd, på en gren. Dock hade jag tänkt mig en stor och tjock gren, men det fanns ingen så vi fick ta en liten i stället. Lite annorlunda sådär... Grenen var grymt smal, så lite läskigt att lägga sig ner på den var det :)



Kommentarer
Postat av: justjen

Coola bilder!

2009-10-18 @ 20:03:48
URL: http://justjen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0