Nu är det fredagsmys...

Idag har varit en ganska bra dag. Har varit hos mamma halva dagen och gullat med Molly, så himla söt unge ! :)
Sen åkte jag och hälsade på Linda och Alexander. Det var trevligt. Det blir så sällan nu för tiden. Och Linda hade fått jättestor mage ! Och då var det ändå inte så länge sen jag träffade henne sist, men ändå tyckte jag att den var mycket större än sist :)...
Nu på kvällen har vi varit hos Sonny och Lovena och ätit och kollat på Idol. Och angående Idol så förstår jag inte vad svenska folket tänker med när de röstar, arslet eller ? Jag vill inte ens uttala mig om saken, jag blir bara irriterad :)

Imorgon bär det av igen för en ny fotografering. Jag hade lite egna idéer till denna gång, men vi får väl se hur det blir med det. Känner mig inte lika taggad inför de idéerna längre, men det blir nog av ändå plus lite till :)

Här är en bild från förra fotograferingen. Tycker jag ser hemsk ut på just dessa bilder, jag frös så jag var blå efter tidigare omgivning vi hade varit på (i vattnet), och var ganska trött och var inte alls peppad för dessa bilder för stunden. Men när jag gjorde om den till svartvit blev den ju inte så tokig ändå.


Kommentarer
Postat av: linda

tack för idag!!hoppas vi ses snart igen... jo tack magen är fan dubbelt så större och bara ivägen så den kan du få =)

2009-10-03 @ 00:36:55
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0