Svar på tal.

Godmorgon allihopa ! Nu är det fredag och äntligen helg. Idag ska jag iväg till makeup-studion och sitta modell. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Måste bara förklara en sak här och nu. Idag hade jag fått en anonym kommentar (jag förstår fortfarande inte varför man är anonym), som löd såhär.
"Hej! Har varit in och tittat på bilder som "er" fotograf tar på alla tjejer. De är inte bra. Jag tycker ni ödslar er tid. Ni är ju verkligen söta tjejer, men han tar inte en enda bra vinkel eller har bra ljus osv. Lägg pengarna på ngt bättre och få snygga bilder! Ett tips : http://thestudio.se/modell/galleri/kvinna
varför inte bli modell för en dag och bli sminkad och stylad av proffs och posa i rätt ljus med proffsig fotograf! Lycka till!"

För det första. Vadå, ödslar våran tid ? Vi gör det bara för att ha roligt, är det att ödsla sin tid ? Och att alla bilderna kanske inte blir perfekta, så är det väl alltid, det finns fina bilder också ! Lägg pengarna på något bättre ? Vi betalar inte ens något för att bli fotograferade. Och så länge det inte kostar skjortan så har man väl inget att förlora, eller ? Så länge man har roligt. Det är det viktigaste för mig i alla fall !


Kommentarer
Postat av: elin

hej gå in på min blogg och kolla hur min brudklänning ser ut la in en bild nyss.

så vi kan spana frisyrer till den ...hoppas ni kommer med till ullared kram elin

2009-10-16 @ 10:18:28
URL: http://inteutandinkarlek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag trodde ni betalade. Det var bara ett tips. Jag råkade bara slinka in på din blogg och ville kommentera. Men det har ni alldeles rätt i. Visst är det en kul grej ni gör och som ni ska fortsätta göra! . Sorry, var verkligen inte meningen att störa er på inlägget. bara ett tips! Ha en bra dag/ Elsa

2009-10-16 @ 10:22:39
Postat av: Anonym

håller med dig erica till 200%... o personligen så tycker iaf jag att era bilder är 1000 gånger bättre än "proffs" modellernas.. i mina ögon e de ni som e proffsen..

2009-10-16 @ 23:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0