What a disappointment...

Det gick bra att jobba idag. Det är så skönt nu när man börjar känna igen alla barn var man än hamnar. Imorgon ska jag vara på fritids och då kommer jag få vara med barnen från mitt gamla jobb, underbart !
Jag fick ett glatt sms idag om att bilderna från fotograferingen skulle ha kommit. Glad i vågen öppnade jag dörren för att upptäcka att det enda som låg där var en räkning från borlänge energi på över tusen spänn, lagomt glad man blev då. Or not.
Nu ska jag snart kasta mig in i duschen och ta bort affrokrullet som jag & Katarina gjorde till makeup'en igår, haha. Här kommer lite fler bilder från makeup nr 2 :)




Kommentarer
Postat av: emma

vad gör du idag sötnos? (:

2009-10-14 @ 14:53:46
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

så lite så:) åh kul överraskning med räkning :S

2009-10-14 @ 22:56:18
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0