Cupcakes.

Jag har varit sugen på att baka cupcakes hur länge som helst. Idag bjöd jag hit Lovena och vi bakade, cupcakes'en blev hur goda & fina som helst. Jag har gjort likadana en gång förut men det var så länge sen och jag hade ett helt annat recept på själva muffinsen, och ägde då ingen spritser så jag stod och krånglade med en sked och försökte få till den där fina "toppen", det gick såklart inte och det slutade med att jag gav upp och fick nöja mig ändå. Den här gången blev de riktigt fina i alla fall.
Vi kollade på idol samtidigt som vi njöt av en stor kopp te och våra nybakta cupcakes. Jag måste ju bara säga att Erik sopade banan ikväll. Det är sällan jag tycker att någon är så jävla bra, men den versionen och hans röst till den låten var mycket bättre än originalet. Så jag håller stenhårt på honom ikväll.





Kommentarer
Postat av: linda

fy fan vad bra låten var!!NU är jag mer förälskad i den. tyvärr såg jag inte idol ...

2009-10-01 @ 09:28:04
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du har hittat årets favorit i idol! :)



Kan inte förstå ,att dom är manliga varje år!? ;)

2009-10-01 @ 10:49:08
URL: http://marithaerlandssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0