Förväntansfull.

Bokade nytt datum för fotografering igår, 3 Oktober kör vi igen :) Jag har mina idéer och det dyker upp fler hela tiden och den här gången ska jag försöka vara mer förberedd och tänka på allt, outfits, makeup osv. Sist vi bokade tid blev det dagen efter och jag hann inte fundera alls på vad jag ville ha för slags bilder. Det känns bättre den här gången när man har lite egna idéer och är mer förberedd.

Fick ett mail av Fredrik (han som fotar) med ett erbjudande om att komma på Tisdag. Han hade någon idé han ville testa och det är ju en ära att få ta del av det då :) Det ska bli så kul ! Jag jobbar dock till kl 13, så jag hoppas att det funkar efter. Fun, fun, fun...


Kommentarer
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

fin bild!!

2009-09-11 @ 12:44:55
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0