Fredag igen.

Det var ju nyss helg. Jag förstår inte hur dagarna kan gå så fort, hur veckorna kan gå så fort. Det är lite läskigt. Vad har jag gjort idag egentligen ? Letat igenom gaderoben efter kläder till fotograferingen imorgon, varit hos mormor och ätit med henne, letat igenom garderoben & provat kläder igen, packat väskan och fixat naglarna.
Jag åker hem till Katarina imorgon bitti och gör mig i ordning, sminkar mig & fixar håret, sen bär det av runt halv elva-tiden. När vi kommer fram ska vi skriva kontrakt och sen börjar det roliga :) Åh, hoppas det går bra. Jag kommer nog vara lite nervös, stå framför en kamera och en människa jag aldrig har träffat förut. Men jag har faktiskt gjort en hel del saker som jag egentligen inte velat göra eller vågat förut. Det tar sig ! Jag är faktiskt ganska stolt över mig själv. Jag har missat så mycket i mitt liv för att jag inte har vågat tagit tag i det, men det får det vara slut med nu.

Nu ska jag se Volcano på tv. Wish me good luck tomorrow :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

superfina naglar:D

2009-09-05 @ 14:52:31
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: linda

har jag missat något?? vad ska du på för spännande?? lycka till i vilket fall! kram

2009-09-05 @ 19:41:13
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0