Livsnjutare, jag ?

Någon skrev till mig, i ett väldigt uppskattat album, jag fick av en vän sist jag fyllde år: "En riktig livsnjutare är du och det smittas av som tur är. Du har fått mig att inse vad livet innebär. Jag är lycklig som har dig som vän !" Jag sitter och tittar i albumet nu och det är bara så fina minnen och sån fin text. Det är nog bland det finaste en vän någonsin skrivit till mig. I slutet av albumet är det några tomma sidor där det står: "Erica's fortsättning". Någon fortsättning har inte kommit än, men jag hoppas att det kommer. Jag saknar dig, du vet vem du är. Alltid när jag tittar på dessa bilder kommer jag att tänka på dig.

Jag har fördrivit den sista halvtimmen till att leka lite i photoshop med "livsnjutar-bilden". Visst blev den ganska häftig ? :)


Kommentarer
Postat av: linda

å vad spännande,¨måste ju få se de fina bilderna sen =) gör du i veckan då? krAm

2009-09-06 @ 20:44:56
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0