Lördag och fest.

Idag har varit en riktig slappdag. Jag & Katarina har kollat på One tree hill och varit på systemet och Kupolen en sväng. Jag hittade världens snyggaste läppstift som jag inte kunde låta bli att köpa ! :) Egentligen skulle jag inte handla något annat än en primer, men det där läppstiftet var bara tvunget att följa med mig hem. Det låg där i hyllan och bara skrek "Erica, köp mig, köp mig !" :D

Ikväll blir det fest. Vi ska snart sätta igång och inviga våran bulgariska sprit på riktigt :) I sunny beach körde vi på våra champangeflaskor vi fick i baren de två sista dagarna. Har inhandlat massa mjölk idag oxå, vad ska ni med det till tänker ni nog nu ? Jo, jag älskar mjöldrinkar ! Rosa pantern är min stora favorit och har varit så ända sen jag fyllde 18 och började gå på krogen. Well, enough of that, back to the party. Enjoy !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg:) Kolla gärna in min www.hwoggart.blogg.se

2009-09-13 @ 01:35:05
URL: http://hwoggart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0