Onsdag.

Jag gillar onsdagar. Då har halva veckan gått och det är snart helg :)

Jag vaknade tidigt i morse och nu sitter jag här med en hårinpackning sen ungefär 40 min tillbaka, så håret får suga i sig ordentligt. Det behövs efter min misslyckade hårfärgning ! Jag har fortfarande beslutsångest för vad jag ska göra med det. Det ser inte för jävligt ut nu, men det blev ju absolut inte den färg jag ville ha. Jag väljer mellan att göra blonda slingor igen, för att få tillbaka min vanliga hårfärg, eller gå till frissan och färga det ljusbrunt/mörkblondt med blonda slingor. Förr eller senare kommer jag nog vilja gå till frissan och göra det, men jag är rädd att det inte kommer passa och det känns lite extra skrämmande nu när vi har en fotografering om en och en halv vecka. Så vad gör man ?

Jag har nyss käkat frukost och nu ska jag hoppa in i duschen och sen cykla till Lovena och ta en kopp te med henne innan hon börjar skolan. Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: ingermormor

jag tycker inte du skall färga hået igen när du var så fin på korten

2009-09-23 @ 10:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0