What a night.

I natt har jag sovit riktigt dåligt. Har varit vaken halva natten ungefär, vaknat hela tiden och bara väntat på att det ska bli morgon så jag får gå upp nån gång. Jag har nog för mycket i huvudet för att kunna sova, ligger och tänker på allt & ingenting, analyserar allt i mitt huvud och går igenom allt minut för minut, jag förstår inte varför egentligen... Tänk om jag hade gjort så, tänk om jag hade tänkt på det då, tänk om, tänk om... Det bara snurrar och går, jag blir tokig.

Idag har jag på mig mina nya tajts jag fick av mormor. När jag såg dem så tänkte jag att "nej herre gud, hur ska jag hitta något som ser bra ut tillsammans med det där", men när jag väl fick på mig dem så var de rätt häftiga. En extra tuch på den annars tråkiga outfiten. Synd bara att det är "trekvarts" och de inte går hela vägen ner, men till ett par stövlar fungerar det ändå :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygga! Inte fick jag några! :(

2009-09-07 @ 12:08:19
URL: http://marithaerlandssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0