Då var ledigheten över...


Makeup: Erica Erlandsson (jag)
Foto: Kalle Jansson

Då var påsken slut och ledigheten över. Det känns lite konstigt att ha varit ledig några dagar nu (det var länge sen man verkligen var ledig på riktigt) och att få ha sovmorgon. Men nu är det bara 4 skoldagar kvar och sen är det över... Slutprovsvecka denna vecka. 2-3 sminkningar om dagen som ska göras. Ska bli skönt att vara ledig lite när utbildningen är slut. Då kan jag fixa och dona i våran nya lägenhet, pyssla massa och låta kreativiteten komma fram igen ! Men jag vet att jag kommer sakna dagarna i skolan hur mycket som helst. Jag är så glad att jag bestämde mig för att gå den här utbildningen, den är värd vartenda öre !

Kommentarer
Postat av: linda

det var området i skräddarbacken vi skulle kolla, sista dagen att anmäla intresse för lägenheten är idag och det är många som är anmälda...Och vi ville se vart lägenheten låg.

2010-04-06 @ 09:59:07
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0