Naturligt är bäst i vissa fall...



Idag kör jag på en ganska naturlig makeup, bruna skuggor, min underbara kajalpenna från Makeupstore. För er som inte har hittat någon kajalpenna som sitter på slemhinnan kan jag rekommendera den från Mus. Den är oljebaserad (de flesta kajalpennor är vattenbaserade) och sitter som berget under hela dagen. Som sagt, naturlig makeup med bruna skuggor och ett rosa läppglans.

Jobbet igår gick bra. Det kändes helt ok. Det tar nog ett tag innan man lär sig och kommer in i det, men så länge jag får ta det i min takt kommer det nog gå kanon ! Personalen verkar helt underbara i alla fall, vilket väger stort för mig.

Idag har jag varit ner till skolan en sväng. Skulle hämta bilderna av Ryan, men det visade sig att han flyttat sin studio till Falun så jag får åka dit någon dag i stället. Hann med att träffa Therese & Geraldine i alla fall, alltid lika trevligt... Är lite avis på tjejerna som går nu som fortfarande har den här underbara upplevelsen framför sig ! Therese är ju btw helt underbar som hjälper, stöttar och kommer med idéer även nu efter utbildningen är klar. Det känns skönt att veta att man bara kan knata ner dit om man behöver bolla lite funderingar & idéer...

Köpte The arks nya skiva idag också ! Bra sällan jag köper skivor. Händer kanske en gång vart femte år eller något. Men den här skivan kunde jag ju bara inte missa. Så nu ska jag poppa för fullt, samtidigt som jag fixar i ordning i lägenheten ! Måste ha det klart till på måndag, då det är dags för första Oriflame-visningen.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Fina Erika. ^^ <3

2010-05-01 @ 12:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0