Proffessionellt diplomerad makeup artist !




Åh vilken underbar dag ! Jag är nu proffessionellt diplomerad makeup artist :) Jag är jättenöjd med mina betyg och allt. Kan bara inte fatta att det är över nu. Therese fällde någon tår när hon delade ut betygen och Ines började gråta när hon fick se sitt, och jag fick då fan kämpa för att inte göra det... Kommer sakna allt otroligt mycket ! Therese, som varit en helt underbar lärare och ett underbart stöd under de här månaderna. Klasskompisarna som man delat alla dagar med (men vi ses ju ändå hoppas jag). Kommer sakna att kliva upp på morgonen och veta att jag får göra det jag brinner för som mest.

Men idag ska vi fira ! Så himla tråkigt att inte Ines kommer vara med. Vi kommer sakna dig idag !

Nu ska jag åka och plocka upp Fredrika och sen bär det av till systemet och Kupolen. Ja, jag trotsar min dåliga ekonomi, för denna dag är värd att fira. Så det så !

Kommentarer
Postat av: linda

Grattis gumman!!!Är så glad för din skull!!Och du KLARADE det, nu kan du knäppa alla på näsan som ej trodde på DIG!!

2010-04-09 @ 14:21:04
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Mamma

Klart du ska fira! :) lev på Kalle !

Du är så duktig. Grattis !

Kram

2010-04-09 @ 15:30:30
URL: http://marithaerlandssons.blogg.se/
Postat av: Katta

Jag är jävligt stolt över dig! :D Ha så jäkla roligt ikväll! Kram kram

2010-04-09 @ 19:59:39
URL: http://ninascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0