Sista dagen !

Idag är sista dagen i skolan. Både tråkigt och skönt samtidigt. Det här är ju något jag gått och sett fram emot och velat göra i flera år, och nu är det redan över. Tiden har gått så fort ! Men det ska bli skönt att kunna koppla av lite. Alla som har gått den här utbildningen vet nog hur intensivt det är, men jag har nog ändå klarat det rätt så bra. Har inte känt allt för mycket press, förutom under första veckan när jag hade mycket annat vid sidan av att tänka på också. Matilda som gick i förra gruppen frågade mig under hennes sista dag om jag hade några frågor och jag undrade vad det skulle vara, då säger hon "om hur jääävla jobbigt det är !". Jag har mest tyckt att det har varit roligt och har sett fram emot att få gå till skolan nästan varje dag. Plus att jag har fått lära känna helt underbara människor genom skolan och lärt mig massor om mig själv.

Idag ska vi fira. Vi ska först hålla en kort kurs för våra modeller, sen gå igenom betyg och sånt, sitta kvar i skolan och äta massa godis och bara prata. Sen bär det av till systemet och Kupolen och sen hem och göra oss i ordning för party ikväll ! Så jag kommer nog inte hinna blogga något mer under dagen. Men jag slänger in lite bilder från det bästa av utbildningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0