Ny familjemedlem.



Här är vår nya familjemedlem som vi hämtade igår kväll. Leia har Kalle döpt henne till :) Det är något knas med hennes ena öga. De som hade henne innan trodde att hon bara har ett öga, men jag tycker det skymtar något där bakom så jag funderar på om hon bara inte kan öppna det. Hon är hur söt som helst ! Det var meningen att vi skulle ha hennes syster först, men när jag såg den här lilla charmören kunde jag bara inte motstå. Så nu ligger hon och sover i en liten bädd i sovrummet. Hon fick vara där under den timmen som varken jag eller Kalle var hemma idag eftersom Thea är lite skeptisk till sin nya rumskamrat. Ville inte väcka henne nu när hon sov så sött :)

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimisg Mamma

Jag är väl lite halft delägare va =) haha

Leia blir ju skit bra!! Och Kalle tyckte ju OM henne =)



Kram

2010-08-18 @ 23:07:22
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: A-C

Åh så söt!! :) jag vill också ha en liten kattunge! :)

2010-08-19 @ 14:54:13
Postat av: Elina

Vilken sötnos :)

2010-08-20 @ 08:30:27
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0